Основним елементом будь-якої пневмосистеми, її серцем вважається компресор. Від його стану залежить продуктивність, ефективність і стабільність роботи виробничого обладнання. Тому так важливо забезпечити правильне технічне обслуговування компресора. Заміна шківа, ременя й фільтрів може забезпечити його справне функціонування без поломок і простоїв виробництва.

Чому так важливо забезпечити регламентне обслуговування компресора?

Будь-який компресор працює під навантаженням. І принцип «дотягнути до зупинки» може обернутися серйозними ускладненнями. Як мінімум агрегат може вийти з ладу в найвідповідальніший момент. А своєчасна діагностика, профілактика, заміна шківів, ременів, фільтрів компресора та інших витратних матеріалів допоможуть істотно подовжити термін його справної експлуатації.

Як часто міняти шківи, ремені й фільтри в компресорі — і що буде, якщо не міняти?

Шківи, регламентне обслуговування

Від цих комплектуючих залежить правильність передачі обертання від електромотора на компресор. У процесі експлуатації шківи зношуються, деформуються, на їхній поверхні утворюються тріщини. Через порушення балансування натягнутість ременя зменшується, він швидше зношується, підвищується вібрація, зростають навантаження на підшипники й знижується продуктивність компресорного обладнання. Сьогодні кожен може в нашому інтернет-магазині купити шківи для компресора зі знижкою. Це якісні комплектуючі від кращих виробників, які можна підібрати під конкретні види обладнання. Наші фахівці рекомендують виконувати заміну шківа:

  • за наявності візуальних ознак зносу;
  • при виникненні невластивих шумів;
  • кожні 4 р. інтенсивного використання.

Ремені й правила їхньої експлуатації

Надійний ремінь необхідний для з'єднання двигуна з компресорним шківом. При підвищених навантаженнях, високих температурах і забрудненості середовища цей елемент завчасно розтягується, ковзає по шківу, стає нееластичним, може лопнути. Якісні ремені для компресора купити недорого можна в нашому інтернет-магазині під конкретне обладнання та умови його експлуатації. Рекомендується виконувати заміну ременів:

  • через кожні 900 годин роботи;
  • через рік помірної експлуатації;
  • при ослабленні та прослизанні.

Фільтри та специфіка використання

Ця дрібна деталь насправді дуже багато вирішує в роботі компресора. Насамперед це захист від забруднень, потрапляння в стиснене повітря крапель оливи й води. Якщо не міняти компресорні фільтри, продуктивність обладнання істотно знизиться, зросте навантаження на двигун, сама система стане забрудненою, тому для неї знадобиться дорогий ремонт. Частота заміни фільтра залежить від його виду:

  • масляний слід міняти через 1-2 тис. годин роботи й разом із заміною масла;
  • повітряний потрібно міняти через 1-4 тис. годин роботи або кожен квартал;
  • сепараторний замінюється через 2-4 тис. годин експлуатації або щорічно.

Як часто міняти шківи, ремені й фільтри в компресорі

Регламентне обслуговування компресора, заміна витратних матеріалів — це зовсім не примха, а виробнича необхідність. Наші фахівці допоможуть вам виконати кваліфіковану діагностику, сервіс і ремонт. Також у нас ви знайдете всі необхідні комплектуючі та витратні матеріали. З нами ви зможете дотримуватися оптимального графіка ТО, тим самим оптимізуючи бюджет підприємства.

 

Питання по темі

Як часто необхідно міняти масляні фільтри в компресорах?

Рекомендується заміна такого фільтра через кожну 1000-2000 годин роботи агрегату в нормальних виробничих умовах.

Як часто потрібно міняти повітряний фільтр у компресорі?

Така заміна необхідна переважно через 1000-4000 годин інтенсивної експлуатації компресорного обладнання.

Як часто потрібно виконувати заміну масла в поршневому компресорі?

Вважається, що це потрібно робити через кожні 300 годин роботи. Але спочатку його потрібно замінити через 50 і через 100 годин.