Шановні покупці! Якщо у вас виникли проблеми з товаром, придбаним в нашому магазині, заповніть форму зворотного зв'язку або зателефонуйте за телефонами, вказаними в розділі Контакти. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Умови повернення:
• повернення відбувається якщо товар має пошкодження або недоліки через які його використання неможливо;
• поверненню підлягає товар належної якості, якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 (чотирнадцяти) днів, збережені споживчі властивості товару, не порушена цілісність упаковки, товар не був у вжитку;
• повернення товару можна здійснити будь-яким зручним способом за адресою: м.Харків, вул. Плеханівська 10 / Кокчетавськая 47;
• повернення товару клієнт здійснює за свій рахунок.

Товар поверненню не підлягає, якщо:
• з моменту його продажу минуло понад 14 (чотирнадцяти) календарних днів;
• товар замовлений Покупцем самостійно, з відмовою від перевірки Спеціалістом відповідності обраного товару потребам Покупця (запит на перевірку повинен бути відправлений Покупцем Постачальнику електронною, поштової або факсимільного зв'язку із зазначенням всіх необхідних для підбору і перевірки даних).

Товари, що НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ:
- Товари, виготовлені під замовлення за умови належної якості поверненню НЕ підлягають: всі види пневматичних циліндрів, відрізки труб і трубок, товари із індивідуальними модифікаціями за бажанням Покупця (лазерне гравіювання, додаткові отвори, виточки, різьблення й т.д.), деталі, обладнання й шафи, які виготовлені під замовлення.
- Використані Товари за умови належної якості поверненню не підлягають
 

Повернення Товару належної якості

Покупець може відмовитися від Товару в будь-який момент до отримання Товару та протягом 14 днів після його отримання.

Товар належної якості можна повернути тільки у випадках коли він не був у використанні, збережено його зовнішній товарний вигляд, споживчі властивості, а також в наявності документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.

Покупець має повідомити Продавця про намір повернути Товар й відправити Товар на склад Продавця за свій рахунок.

Протягом 10 днів після того, як Товар буде отриманий Продавцем, Продавець повертає сплачену Покупцем за повернений товар грошову суму за вирахуванням витрат на відправлення Товару Покупцеві.

 

Для здійснення гарантійного ремонту необхідно:
• заповнити акт рекламації з печаткою;
• направити комплектний інструмент в зібраному і чистому вигляді;
• докласти паспорт на виріб з відміткою про продаж.

Наш сервісний центр розташований за адресою:

м. Харків, вул. С.Костюченка, 47
9:00 до 18:00
_____

Ми гарантуємо:

• безкоштовне усунення всіх виявлених дефектів, що виникли з вини виробника;
• роботи будуть виконані швидко і якісно із застосуванням фірмових комплектуючих;
• термін дії гарантії визначається виробником і починається з дня покупки.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні елементи і матеріали (ремені, фільтра, масло і т.д.)!