Кількість
|
Вартість
|
||
|
Компресор — важливий агрегат, без якого неможливо виконати фарбувальну роботу. Таке обладнання є джерелом живлення для фарбопульта. При виконанні малярних робіт використовуються пневматичний пістолет для в'язких складів і наконечники, конструкція яких дає змогу регулювати форму сопла.
Види компресорів для фарбування
Здебільшого для фарбування потрібні ротаційно-гвинтовий або поршневий компресор.
Найбільш поширеними є поршневі агрегати. Вони популярні завдяки простій експлуатації та зручності застосування. Використання такого аппарата є актуальним для проведення будівельно-ремонтних робіт. Однак використовувати його потрібно з перервами, щоб відбувалося охолодження механізму. Такий компресор для фарбування не зможе постійно «молотити».
Під час перерв стиснене повітря надходитиме в підключену пневматичну магістраль виключно з ресивера. Така модель зазвичай відрізняється невеликими вагою та розмірами, простим обслуговуванням і дешевою експлуатацією. Ці переваги не залишаються поза увагою, коли вирішується, який повітряний компресор для фарбування краще вибрати.
У поршневого компресора доволі проста конструкція, що складається з таких основних частин:
- головка поршня;
- електричний двигун;
- бак-ресивер;
- реле регулювання тиску в автоматичному режимі.
Роторний компресор для фарбування автомобілів має більш досконалу конструкцію порівняно з поршневою моделлю. Стиснення повітря відбувається безперервно протягом всієї роботи повітряного агрегата. Водночас у поршневому компресорі процес чергується із забором повітряної маси з атмосфери. Така особливість дає змогу гвинтовій моделі функціонувати безперервно протягом цілої доби.
Особливістю такого компресора для фарбування також є рівномірна подача повітря, на відміну від поршневого агрегата, з якого воно надходить імпульсно. Але два пристрої з тією ж продуктивністю відрізняються один від одного рівнем шуму. Так, гвинтова модель працює тихіше приблизно на 10 дБ. Ротаційно-гвинтовий компресор здійснює подачу більш якісного повітря та експлуатується при менших витратах.
Вибір повітряних компресорів для фарбування в компанії «ТИСК»
Найпоширенішою помилкою є неправильний вибір продуктивності повітряного компресора для фарбування. Необхідно знати, який обсяг повітря агрегат має прокачувати за конкретний час. Для запобігання навантаженню електричного двигуна рекомендується продуктивність на виході з компресора вибирати приблизно на 35% більше, ніж потрібно для нормального функціонування насадки-пульверизатора. В такому разу вдасться правильно купити компресор для фарбування.
Наявність у конструкції бака-ресивера допомагає підвищити стабільність тиску, оскільки в ємності відбувається накопичення повітря.
До того ж враховуються такі моменти:
- Якщо бак буде мати великий обсяг, збільшиться час закачування повітря. Через це реле може спрацювати до того, як закачається потрібний тиск.
- Коли у ресивера занадто маленький об'єм, тиск у баку почне швидко зменшуватися. Водночас скоротиться також час увімкнення та вимкнення двигуна. Тому мотор перестане встигати остигати. Це призведе до прискореного зношування двигуна, що посилиться при пікових навантаженнях.
- Якщо повітряне середовище витрачається рівномірно, вибирають компактний агрегат із невеликим ресивером.
- Якщо фарбування здійснюватиметься з піковими навантаженнями, перевагу слід віддати моделі з більш містким накопичувачем.
Вибирайте відповідний повітряний агрегат з нашого каталогу. Для робіт невеликого обсягу ідеально підійдуть безмасляні компресори для фарбування. Роторні моделі використовуються здебільшого на великих СТО та на промислових підприємствах.
Щоб замовити компресор для фарбування, заповніть онлайн-заявку на нашому сайті або зв'яжіться з менеджером.