|
Количество
|
Стоимость
|
||
|
|
|||
Гавно компресор, купили 16 червня 2025р. заклинив 16 серпня 2025р. і фірма гавно, відмовляєть від гарантійних зобовязань. Такий самий компреср купили в січні 2024р, працював 2.5 роки відмінно, а це гавно продає фірма.
Олег, Шановний клієнте!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми провели технічну експертизу компресора у сервісному центрі. За результатами огляду встановлено, що причиною виходу з ладу обладнання стало порушення умов експлуатації, визначених інструкцією виробника.
Зокрема, надані Вами дані та пояснення співробітника свідчать про те, що компресор працював близько 1 години безперервно з подальшою паузою приблизно 30 хвилин. Звертаємо Вашу увагу, що поршневі компресори даного типу призначені для роботи у повторно-короткочасному режимі з тривалістю включення (ПВ) до 60%, а саме:
не більше ніж 15–20 хв безперервної роботи;
подальша пауза щонайменше 40% часу для охолодження.
Порушення вказаних режимів призводить до перегріву вузлів компресора. Це підтверджується фото https://tusk.ua/content/uploads/images/keys/4e842198-9da9-47e1-acbe-7079dbd43708(1).jpg https://tusk.ua/content/uploads/images/keys/f5e25281-2f1b-4826-9629-071a5a60bf09(1).jpg , зробленими у нашому сервісному центрі: на клапанних плитах чітко видно характерний синьо-фіолетовий наліт на металі, що є ознакою перегріву. Відповідні вимоги чітко зазначені у розділі 9.14 інструкції «Основні складові частини та стислі відомості про роботу компресорної установки».
У зв’язку з викладеним повідомляємо, що поломка сталася не з вини виробника чи продавця, а внаслідок порушення правил експлуатації обладнання. Тому випадок не підпадає під гарантійні зобов’язання.
Ми готові надати консультацію щодо підбору компресора з більшою продуктивністю, який відповідатиме умовам Вашого виробництва та виключить подібні ситуації у майбутньому.
З повагою
Дякуємо за Ваш відгук. Ми провели технічну експертизу компресора у сервісному центрі. За результатами огляду встановлено, що причиною виходу з ладу обладнання стало порушення умов експлуатації, визначених інструкцією виробника.
Зокрема, надані Вами дані та пояснення співробітника свідчать про те, що компресор працював близько 1 години безперервно з подальшою паузою приблизно 30 хвилин. Звертаємо Вашу увагу, що поршневі компресори даного типу призначені для роботи у повторно-короткочасному режимі з тривалістю включення (ПВ) до 60%, а саме:
не більше ніж 15–20 хв безперервної роботи;
подальша пауза щонайменше 40% часу для охолодження.
Порушення вказаних режимів призводить до перегріву вузлів компресора. Це підтверджується фото https://tusk.ua/content/uploads/images/keys/4e842198-9da9-47e1-acbe-7079dbd43708(1).jpg https://tusk.ua/content/uploads/images/keys/f5e25281-2f1b-4826-9629-071a5a60bf09(1).jpg , зробленими у нашому сервісному центрі: на клапанних плитах чітко видно характерний синьо-фіолетовий наліт на металі, що є ознакою перегріву. Відповідні вимоги чітко зазначені у розділі 9.14 інструкції «Основні складові частини та стислі відомості про роботу компресорної установки».
У зв’язку з викладеним повідомляємо, що поломка сталася не з вини виробника чи продавця, а внаслідок порушення правил експлуатації обладнання. Тому випадок не підпадає під гарантійні зобов’язання.
Ми готові надати консультацію щодо підбору компресора з більшою продуктивністю, який відповідатиме умовам Вашого виробництва та виключить подібні ситуації у майбутньому.
З повагою