info@tusk.ua
Украина, г. Харьков, ул. Плехановская 10
Каталог товаров

Гарантия и обмен

Шановні покупці! Якщо у вас виникли проблеми з товаром, придбаним в нашому магазині, залиште замовлення у формі зворотного зв'язку або зателефонуйте за телефонами, вказаними в розділі Контакти. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

 
Умови повернення

  • повернення товару можна здійснити будь-яким зручним способом за адресою: м. Харків,  вул. Плеханівська 10 / Кокчетавська 47
  • повернення товару клієнт здійснює за свій рахунок.
  • поверненню підлягає товар належної якості, якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 (чотирнадцяти) днів, збережені споживчі властивості товару, не порушена цілісність упаковки, товар не був у вживанні.


Товар поверненню не підлягає, якщо:

  • c моменту його продажу минуло більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів
  • товар замовлений Покупцем самостійно, з відмовою від перевірки Спеціалістом відповідності обраного товару потребам Покупця (запит на перевірку повинен бути відправлений Покупцем Постачальнику за допомогою електронної, поштової або факсимільного зв'язку із зазначенням всіх необхідних для підбору і перевірки даних.).


Для здійснення гарантійного ремонту необхідно:

  • заповнити акт рекламації з печаткою;
  • направити комплектний інструмент в зібраному і чистому вигляді;
  • прикласти паспорт на виріб з відміткою про продаж.


Наш сервісний центр розташований за адресою:  

м. Харків, вул. Плеханівська 10,  9:00 до 18:00.

м. Харків, Кокчетавська 47, 8:00 до 16:30

Чекаємо вас в робочі дні з 9:00 до 18:00.

 
Ми гарантуємо

  • безкоштовне усунення всіх виявлених дефектів, що виникли з вини виробника;
  • роботи будуть виконані швидко і якісно із застосуванням фірмових комплектуючих;
  • термін дії гарантії визначається виробником і починається з дня покупки.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні елементи і матеріали (ремені, фільтра, масло і т.д.)!

Відповіді на запитання


Куплене обладнання не працює, що робити?


Хто оплачує доставку обладнання в сервісний центр?


У яких випадках не проводиться гарантійний ремонт?


Які документи потрібні для отримання товару після проведеного ремонту?


У мене зламався компресор, чи можу я скористатися вашим на період ремонту?
Каталог
Аренда
О компании
Центр мониторинга
Сервис
Гарантия и обмен
Оплата и доставка
Контакты